نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

نمایندگی ایندزیت | تعمیرات و خدمات پس از فروش ایندزیت

ایندزیت سرویس، تعمیرگاه مجاز مرکزی و نمایندگی ایندزیت در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ایندزیت. تعمیر لوازم خانگی INDESIT شامل: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید. مجهز به سرویس دهی فوری و شبانه روزی سراسر استان تهران و حومه. بدون تعطیل، تعمیر حتی کمتر از 2 ساعت، کاملا در منزل شما، قطعات اورجینال، 3 سال ضمانت کتبی. ایندزیت سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ایندزیت (indesit) ارائه دهنده خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایندزیت می باشد. در صورت بروز مشکل در محصولات ایندزیت خود می توانید از طریق تعمیرگاه ایندزیت سرویس از خدمات تعمیرات این برند استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات ایندزیت سرویس چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

برخلاف سال  های گذشته که برای تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت لازم بود آن را به تعمیرگاه ها منتقل کنیم ، ایندزیت سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ایندزیت با بهره گیری از تکنسینهای آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات ایندزیت کلیه ی تعمیرات را در منزل شما انجام می دهد.تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید. به منظور رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده را تضمین می نماییم.قیمت طبق نرخ های مصوب اتحاده با فاکتور ارائه می شود .شما می  توانید با تماس با تلفن های ما بعنوان نمایندگی تعمیرات ایندزیت از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا چنانچه مشکل جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود .

راه‌های تماس با نمایندگی خدمات پس از فروش ایندزیت و مراحل انجام کار چگونه است؟

از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ایندزیت سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز ایندزیت در تهران تماس گرفته و از خدمات ما در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی بهره مند گردید.

5/5 - (1 امتیاز)