پول آب و برقتان را کاهش دهید

با رعایت کمی تعادل در کارهای روزمره یتان و تعمیرات جزئی لوازم خانگیتان می توانید در هر سال کلی پول ذخیره کنید. با این راهکارها همراه باشید چون در نتیجه کار تاثیر گذار است.

کاهش مصرف آب و برق از طریق یخچال و فریزر

تا آنجا که امکانش هست یخچال و فریزر نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند. این طوری یخچال باید بیشتر کار کند تا بتواند دمایش را ثابت نگه دارد. دمای یخچال و فریزر باید آن چیزی که تعیین شده باشد نه بیشتر نه کمتر. وقتی دریخچال را باز می گذارید زیاد در یخچال باز نماند

کاهش مصرف آب و برق از طریق آبگرمکن

آبگرمکن ها معمولا نخستین جایی هستند که اتلاف انرژی در آن بالاست . شما باید وسایل گرمایشی خانه را سالانه توسط یک فرد حرفه ای بدهید بازبینی بشود.

لوازم خانگی

کاهش مصرف آب و برق از طریق عادتهای پخت و پز

غذا را با آن میزان آبی که لازم است درست کنید . هر چه بیشتر آب بریزید ، باید زمان بیشتری صرف پخت و پزبشود و به این صورت برق و گاز بیشتری مصرف می شود. اگر در روز چند بار این کار را تکرار کنید ، در نهایت هزینه گاز شماکاهش می یابد. می توانید برای دم کردن چای از کتری برقی که سریعتر آب را جوش میاره استفاده کنید به جای استفاده از گاز.

کاهش مصرف آب و برق از طریق درز در و پنجره ها

یک جای دیگر که انرژی زیاد از آنجا به هدر می رود در و پنجره هاست. شما می توانید با یک تعمیر جزئی و خرید درز گیر مشکل را حل کنید

همچنین شما عزیزان جهت تعمیرات لوازم خانگی خود در انواع برند از جمله تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت می توانید با تعمیرگاه ایندزیت تک سرویس تماس حاصل فرمایید.

منبع: https://www.hscwarranty.com/blog/transform-electricity-gas-bills-six-easy-steps/

Rate this post